Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Mar 2024 11:36:11 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2311271/01388 aadressile Harju maakond, Rae vald, Soodevahe 
küla, Suur-Sõjamäe tn 43// 45// Terastee// Varivere tee 10// Tallinn, 
Lasnamäe linnaosa, Peterburi tee 36, Harju maakond, Anija vald, Aegviidu 
alev, Aegviidu raudteejaam// Tallinn-Tapa 159,7-160,6 km// Kaunissaare küla, 
Tallinn-Tapa 144,9-154,6 km// Kehra linn, Kehra raudteejaam// Ülejõe tee 
L1// Linnakse küla, Raasiku raudteejaam// Tallinn-Tapa 134,9-142,1 km// 
Mustjõe küla// Tallinn-Tapa 154,6-159,5 km// Raasiku vald, Aruküla alevik, 
Aruküla raudteejaam// Kurgla küla, Paunküla metskond 191// Vanakubja// 
Raasiku alevik, Raasiku raudteejaama// Tõhelgi küla, Tallinn-Tapa 
128,7-132,7 km// Rae vald, Lagedi alevik, Lagedi raudteejaam// Soodevahe 
küla, Terastee// Varivere tee 10// Tuulevälja küla, Tallinn-Tapa 120,3-122,9 
km// Tallinn, Kesklinna linnaosa, Tallinn-Tapa 106,5-107,4 km// Tallinn-Tapa 
107,4-108,3 km// Tallinn-Tapa 108,3-109,3 km// Tallinn-Tapa 109,3-110,3 km// 
Tartu maantee T1// Tartu maantee raudteeviadukt// Töökoja tn 4a// Veerenni 
tn 53a// Kristiine linnaosa, Endla tänav T3// Endla tänava raudteeviadukt// 
Tallinna-Tapa raudtee 105,4-106,1 km// Tallinna-Tapa raudtee 106,1-106,5 km 
(Kontaktvõrk (Ülemiste - Lagedi), Tallinn-Balti kontaktvõrk 
(Endla-Kitseküla)) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab 
TTJA ehitusloa eelnõu kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26914566>  (menetlus nr: 
357969), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (CAMILLA 
KASTEIN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister